Smith Workout

Sport. Egészség. Önbizalom.

10+1 dolog, amire rájöttem 10+ sok diéta után

2017. március 07. 15:37 - smithworkout

Nem is emlékszem, mikor érett meg bennem az első gondolat, hogy “diétáznom kell”. Talán a gimnáziumban, amikor 9-edik után lehullott a tojáshéj a fenekemről, és az új évet “tökéletesen” akartam kezdeni. Igen, napjainkban itt van a közösségi média, meg sokkal gyorsabban terjed minden divat és trend.. De régen is voltak azért tini magazinok, meg ideálok.

unnamed.jpg

Miután elég sok féle divatos módszert és csodaszert kipróbáltam, lássuk mi az én 10+1 dolgom, amit a diéták alatt tanultam meg:

  1. Az olyan diéta, ami gyors, és sok mínusz kilót ígér, az a legnagyobb átverés. (Senki sem ír arról, hogy ha visszacsöppensz a hétköznapokba, minimum ugyan annyi vissza is jön majd.)
  2. Az almaecetnek nagyon rossz íze van magában. Vacsorára főleg.
  3. A 250 kalóriát nem mindegy, hogy tejcsokiból, mozis popcornból vagy egy teljes értékű ebédből viszem be.
  4. A 90 nap nálam 8-ig tartott, és utáltam a gyümölcs napot.
  5. Általában este 6 után is éhes vagyok.
  6. Bár szeretném, de nem a nehéz csontjaim miatt akad ki a mérleg.
  7. Ha csirke-rizs-zöldség az ebéd, nem kell ráunni, csak kreatívabbnak kell lenni.
  8. Attól hogy salátának hívom, a majonézes kukorica és a krumpli még nem a barátom.
  9. Mindig lesz valaki, akinek nem tetszik amit eszel. 1) 99%-ban lesz.rod 2) lehet, hogy igaza van, de akkor átgondolod.
  10. A szénhidrát mentes diéta miért is írt egy egész zacskó gyors rizst reggelire?

+1. Egyik spártai módszer közben, és utána sem voltam boldog.

Ebben a kicsit vicces, kicsit komoly listában szerettem volna megmutatni az én oldalam, és hogy miről szeretnék írni Nektek a jövőben.

Először is, ha formálódni, fogyni akarsz, akkor elengedhetetlen a megfelelő diéta, de! Ellenőrzött forrásból, szakértőtől, személyre szabva (munkahely sajátosságai, étkezési idők, edzés ideje stb.). Sajnos az +20 kiló bizony nem 12 nap alatt jött fel, és sajnos sok módszer azt ígéri, hogy ennyi idő elég arra, hogy formába jöjj.

Aztán, ha az eredményt szeretnéd megtartani is, alapvetően kell átformálni az étkezéseid, és a mozgást is folytatni kell az elért cél után. Ezért szeretem én is “életmódváltásnak” hívni a folyamatot. Nem kell örökre lemondanod a pizzáról, a mozis popcornról... A mérték a fontos. Egy szelet pizzával is boldog vagy, vagy egy egész doboz után fogsz őrlődni a kanapén?

Én szeretném az egész előtte-utána motivációs képeknek a legfontosabb részét bemutatni: hogy mi van a kettő között. Mennyi munka, mennyi kitartás, és igen: mennyi kihívás és lelki erő.


-Ági

 like-us-on-facebook-button.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://smithworkout.blog.hu/api/trackback/id/tr9912318745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása